2016. január 2., szombat

Egészséges palacsinta fehérjeporból

A legutóbbi bejegyzésben egy fehérjés palacsinta receptjével kecsegtettelek Titeket, hát íme!

Imádom a palacsintát, a hagyományosat és az amerikai típusút is. Nem tudom, miben rejlik a titka, talán abban, hogy mindenféle finomságot halmozhatunk rá, így a lehetőségek száma végtelen! Na de nézzük is az alap receptjét, ami nyugodt szívvel beilleszthető az egészséges étrendbe és egyáltalán nem igényel speciális hozzávalót. Ezen kívül gyors és finom, más nem is kell a boldogságomhoz! J


Hozzávalók:
- 30 g vaníliás Forever Lite Ultra fehérjepor
- 30 g natúr zabpehely
- ízlés szerint édesítő (én kb. egy csipet xilitet használtam)
- víz, a sűrű palacsintatészta eléréshez szükséges mennyiségben
- 1 db tojás
- a sütéshez kókuszzsír

A hozzávalókat kimérem és amennyire a zabpehely engedi, csomómentesre keverem, majd annyi vizet adok hozzá, amennyivel elérem a sűrű palacsintatészta állagot. 



A serpenyőben kókuszzsírt hevítek és kis csinos formákba rendezve kisütöm a palacsintákat.


A fenti mennyiségből 4 darab kb. tenyérnyi méret készült el, igencsak bőséges uzsonna, edzés előtt vagy után is kiváló! Én még egy fél banánt, némi görögjoghurtot és csokis Dia-Wellness szószt adtam hozzá, mennyei volt! Utána pedig elgurultam edzeni… :D



Remélem, Ti is elkészítitek, jó étvágyat hozzá! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése