2016. január 17., vasárnap

10 perces egészséges finomság


Ma este egy nagyon gyors, teljesen egészséges édességet készítettem el - immáron másodszor- a Fittonyha receptje alapján. Előző alkalommal a Facebook-oldalon csak az elkészült édesség fotóját tettem közzé, de hiába linkeltem, annyian kértétek a receptet, hogy ide is leírom. Íme, ahogyan én készítettem:

- 1 egész tojás
- 50 g apró szemű zabpehely
- 50 g zsírszegény túró
- 0,5 dl víz
- 1 mk 1:4-es édesítő
- pici kókuszolaj a szendvicssütő kikenéséhez



Igen, ami ugyanis a legjobb benne, hogy egy egyszerű melegszendvicssütőben elkészíthető! Imádom az ilyen gyors, jópofa ötleteket! :)

A hozzávalókat jól elkevertem, a sütőt picit kikentem a kókuszzsírral, elegyengettem benne a keveréket és addig sütöttem, amíg szép barna nem lett mindkét oldala. Ezúttal Dia-wellness porcukorral és csokis öntettel, egy pici fahéjjal és némi fagyasztott gyümölccsel tálaltam. Pontosan ez kellett most a lelkemnek és a testemnek az egész délutános edzések után!!
Próbáljátok ki Ti is!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése