2015. november 25., szerda

Sültkrumplin túl is van élet?

Alapvetően soha nem voltam egy nagy sültkrumpli-fun, a bohócos gyorstétteremlánc tuti biztos nem az én fogyasztásomból indult virágzásnak J A fűszeres, héjában sült krumplit viszont imádom! Az elmúlt hónapokban nem igazán hiányzott ez az étel, de amikor szembe jött velem az FB-üzenőfalon ez a recept, nagyon megörültem neki! Megmutatom Nektek, én hogyan készítettem el a hamis fűszeres sültkrumplimat.

Két szép nagy zellert megpucoltam és felvágtam hasábokra.



Egy nagy tálba összekevertem sót, borsot, pirospaprikát, fokhagyma sót, Kotányi sültcsirke fűszerkeveréket és egy kis kakukkfüvet.


 Ebbe forgattam bele a zellerhasábokat. Kb. egy evőkanálnyi kókuszolajat adtam hozzá, hogy jobban tapadjon a fűszer és hogy legyen némi zsiradék, ennél igazán nem szükséges több.


Ezután sütőpapírral bélelt tepsire terítettem szét egy adagot és szép aranybarnára sütöttem őket kb.  200 fokon.


Nem állítanám, hogy ugyanolyan, mint a valódi sültkrumpli, hiszen a zellernek van egy jellegzetes íze, viszont isteni finom lett!! Nagyon jó nasi volt görögjoghurttal, és a tonhalas-zöldséges ebédemet is remekül kiegészítette. Várakozik is egy újabb darab a hűtőmben, biztosan elkészítem a héten is!


Próbáljátok ki Ti is! Ha lefotózzátok, az Instagramon #mitegyekhogyfitlegyek hashtaggel ellátva én is meg tudom nézni, mit alkottatok! ;)

Szép estét Nektek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése