2016. április 3., vasárnap

Könnyű fehérjebomba

A tegnapi ebédem nagyon finomra sikerül, viszont nem bővelkedett fehérjeforrásokban. Arra gondoltam, a desszertben pótolom eme hiányosságot. Előző nap láttam egy receptet, azt alakítottam át egy picit. Így készült a könnyű fehérjebombám:

Hozzávalók:

-          500 g zsírszegény túró
-          70 g kókuszzsír
-          1 ek Dia-wellness cukorhelyettesítő 1:4
-          70 g vaníliás Forever Lite Ultra
-          Pici vanília aroma
-          1 citrom reszelt héja
-          Fél citrom leve
-          3 db tojás
-          1 ek holland kakaópor
-          1 ek görögjoghurt

(Az édesítő és a legutolsó két hozzávaló elhagyható, így nem csokis sütit, hanem vaníliás finomságot kapunk J )

Elkészítés:

A kókuszzsírt, az édesítőt, a vanília aromát, a fehérjeport,a kakaót és a görögjoghurtot összekevertem, majd egyenként hozzáadtam a tojássárgákat, végül pedig a túrót. Egy citrom héját hozzáreszeltem és egy félnek a levét is hozzáadtam a keverékhez.

A tojásfehérjét habbá vertem, majd óvatosan beleforgattam a masszába.

Sütőpapírral bélelt tepsiben 180 fokon kb. 50-60 percig sütöttem. A lényeg, hogy a teteje szép sült legyen.


Lehet tálalni görögjoghurttal, gyümölccsel, de önmagában is nagyon finom és laktató! Próbáljátok ki! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése