2016. október 17., hétfő

Mikrós bögrés

Amikor egész hétvégén képzésen vagyok, általában igyekszem a hétfő délelőttöket kicsit nyugisabbra hagyni. Ilyenkor semmi hivatalos találkozó, hagyok magamnak időt felébredni és egy nagy reggeli közben végiggondolni a heti célokat. A szokásos gyümölcsös zabkásám helyett azonban ezúttal mást képzeltem el a reggeli tervezés mellé. Így elkészítettem egy bögrés mikrós sütit teljesen egészséges verzióban. Nem először kutyultam ilyesmit, ám ez alkalommal le is jegyeztem, hogy mi mindent dobáltam a bögrébe, így Ti is elkészíthetitek ezt a laktató finomságot! :) Ja, és teljes mértékben megfelel a múlthéten felállított egészséges reggeli követelményeknek! ;)


 Száraz hozzávalóim:

-          4 ek zabpehelyliszt
-          2 ek xilit (bármilyen más édesítővel helyettesíthető)
-          1 kk sütőpor (vagy szódabikarbóna, esetleg száraz-élesztő)

Ezek mindenképpen szükségesek a sütihez, és én még az alábbiakkal dúsítottam a finomságot:

-          1 ek zabpehely
-          25 g Forever Lite Ultra fehérje
-          1 ek kókuszreszelék
-          1 marék dió

Nedves hozzávalóim:

-          1 ek olvasztott kókuszzsír
-          1 tojás
-    3 ek kókusztej (bármilyen növényi tej szuper hozzá, csak figyeljünk a kalória – és szénhidráttartalmára)


A hozzávalókat összekeverem, majd 4-5 percre mikróba teszem maximális fokozaton. Ez a massza nekem finom, puha és omlós lett, azonnal kifordult a bögréből. A lehetőségek tárháza végtelen, bármit belekeverhettek: kakaóport, túrót, aszalt gyümölcsöket, étcsoki-darabokat, egyéb olajos magvakat és a fűszerezéssel is bátran lehet játszani. Csak a száraz-nedves hozzávaló arányára figyeljetek, ha egyik irályba nagyon eltolódnátok, azt pótoljátok a másik oldalon is.


A kész sütimet alma-mangó pürével, fahéjjal, banánnal és datolya darabkákkal tálaltam. Isteni, laktató reggel volt, imádtam! :) Készítsétek el Ti is, fotózzátok és töltsétek fel #breakfastwithfittylady hashtaggel! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése